مصطفوی سرپرست گروه سازنده بازی اندرویدی “آتش بار” ویژه شهید حسن شفیع زاده، در حاشیه رونمایی آن در گفتگو با تبریزبیدار گفت: بازی آتش بار یک بازی اندرویدی می باشد که بازیکن در نقش یک دیده بان وظیفه هدایت آتش به مواضع دشمن را دارد.

وی ادامه داد: محور اصلی داستان تشکیل توپخانه سپاه و معرفی شهید سرلشکر حسن شفیع زاده است. بازیکن در طول چند مرحله ای که در بازی حضور دارد، تشکیل توپخانه را به طور کامل مشاهده می کند.

مصطفوی در تشریح این بازی افزود: در کنار این بازی، دو بازی دیگر بنام های «واقعیت مجازی» و «واقعیت افزوده» نیز تولید شده اند که منشعب شده از این بازی هستند که همه این بازی ها در مدت زمان پنج ماهه تهیه و تولید شده است.

همچنین خواهرزاده شهید شفیع زاده نیز در حاشیه این مراسم  در گفتگو با تبریز بیدار گفت: هر چقدر که این بازی ها از لحاظ  فنی و تکنیکی قوی تر باشد بهتر است و اگر این بازی ها بصورت داستان و روایی باشد، می توان مخاطبیان بیشتری جذب کرد که نتیجه این کار، شناخت هرچه بیشتر فرهنگ و روحیه شهادت و ایثار و معرفی شهدا و سرداران دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان  این بازی ها خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع بعدی این است که در کنار اصول فنی و تکنیکی باید با مطالعه و تحقیق در خصوص سرگذشت شهدا، می توان با تلفیق مطالعه و مسائل فنی، کار قابل قبولی را به ثمر نشاند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه اکنون درهمه گوشی ها و تب لت ها انواع بازی ها و انیمیشن ها وجود دارد و هر فردی با هر تفکر و در رده های سنی مختلف حتی خانم های خانه دار در گوشی هایشان انواع بازی ها را دارند ، لذا هرچقدر این بازی های ارزشی و مرتبط با شهدا و فرهنگ شهادت ساخته شود، تاثیر بیشتری در میان جوانان و همه مخاطبان خواهد گذاشت و با توجه به سفارشات رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولین در این حوزه، اهمیت این موضوع بیشتر می شود.

لینک دریافت بازی اندرویدی “آتش بار” :

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.Samer.AtashbarGame&ref=share