سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام خوش آمدید
شهید اسحاقی آستانی-اسحاق
شهید اسحاق اسحاقی آستانی
نام پدر: محمدعلی
تاریخ تولد: 1-7-1342 شمسی
محل تولد: مازندران - نکا 
سرباز-متاهل
دیدبان
تاریخ شهادت : 11-12-1362 شمسی
محل شهادت : جزیره مجنون-خیبر
گلزار شهدا: گلبستان 
مازندران - نکا
 توپخانه لشگر25کربلا

تولد:

شهید اسحق اسحاقی آستانی (۱۳۴۲ نکا _ ۱۳۶۲ مجنون) متولد روستای زیبای گلبستان شهرستان شهید پرور نکا استان مازندران است. اسحق اسحاقی در خانواده‌ای با ایمان و دوستدار اهل بیت علیه ‌السلام متولد شد، مادرش سیده کلثوم ساداتی و پدرش محمودعلی نام داشت.


تحصیلات و خانواده:

اسحق اسحاقی در سایه محبت های پدر و مادر پاکدامن و مهربانش دوران کودکی را پشت سر گذاشت و بعد وارد مدرسه شد و به فراگیری تحصیل پرداخت، تحصیلات را در مقطع دیپلم انسانی با موفقیت پایان رسانید.شهید بزرگوار متاهل و فرزند چهارم خانواده بود.


شهادت:

اسحق اسحاقی سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و در لشکر ۲۵ کربلا به اسلام خدمت می کرد که در ۱۳۶۲/۱۲/۱۱ هجری شمسی در منطقه جزیره مجنون و در عملیات خیبر شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت.پیکر پاک شهید اسحاقی پس از تشییع در زادگاهش گلبستان دفن شد.
سلام و درود خدا بر روح پاک و مطهرش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرداران آتش

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."







طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات