سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام خوش آمدید
شهید براتی گندم کاری-داریوش
شهید داریوش براتی گندم کاری
نام پدر: محمد
تاریخ تولد: 7-11-1344 شمسی
محل تولد:مسجدسلیمان 
پاسدار وظیفه
مجرد
خدمه توپ
تاریخ شهادت : 21-10-1365 شمسی
محل شهادت : شلمچه-کربلای5 
گلزار شهدا : کلگه2 
خوزستان - مسجدسلیمان

شهید براتی گندم کاری-داریوش

محمدحسن مرادزاده هونجانی:
 من با داریوش براتی همسنگر بودم  واحد تسلیحات بودیم زاغه شهید کریمی روبروی انرژی اتمی بودیم که فردای عملیات کربلای ۴ بود درست پنجم دیماه شصت وپنج عصر ساعت ۵عصر بود که سرو کله هواپیماهای عراقی پیدا شد  ومنطقه را بمباران کردن داریوش پشت لنکروز بود قرار بود بروند شام بیارند که ما خوابیدیم روی زمین و داریوش تا اومد پیاده بشه ترکش از پشت شیشه به سرش اصابت کرد وبعد از چند لحظه که گرد و خاک تمام شد من داریوش را به بغلم کشیدم و اشگ توی چشمانش سرازیر بود  و یک تبسمی روی لبانش بود و با من داشت خدا حافظی میکرد   و تا آمبولانس آمد شهید شد و چه آن روز تو عمرم برام خاطره شد  و یادمه شب  قبلش تاصبح باهم بیدار بودیم وانگار یک اتفاقی در راه بود خوش بحالش یادش گرامی  چه روزهای با داریوش بودیم امروز دلمان برایشان تنگ میشه  خوشا به اون روزها یاد مردان بی ادعا بخیر  و درضمن  داریوش تک پسر خانواده بود

صارمی:
من قبل عملیات کربلای ۴ درزاغه مهمات زاغه جدیدی احداث کردیم خیلی بااین شهید بزرگوار دریک سنگر بودیم  شب عملیات می گفت کاشکی من الان جلو بودم گفتم ما هم داریم مهمات براشون بار تریلر میزنیم ولی گریه میکرد و دعا تااینکه مارابردن شلمچه صبح عملیات کربلای پنج  خبر رسید هواپیماهای عراقی پمب خوشه ای زدن وایشان به آرزویشان که همان فیض شهادت نائل آمد  همیشه بیادش هستم مثل همه شهدای دفاع ۸ساله پاک و مطهربود

نظرات (۱)

پسر عمه ی عزیزم سالروز شهادت مبارک 

کاش بودی .....داغ از دست دادن پدرت  رو از رو دوش خواهرت برمیداشتی 

داریوش جان از اون بالا هوامن داشته باشه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرداران آتش

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."







طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات