ای کسانی که ایمان آورده ‏ای؟!» با کافرانی که به شما نزدیکترند، پیکار کنید! (و دشمن دورتر، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند!) آنها! باید در شما شدت و خشونت (و قدرت) احساس کنند; و بدانید خداوند با پرهیزگاران است!

زندگی نامه

ابوالقاسم قدرتی فرزند غلامرضا سال ۱۳۴۴ در روستای دشتغران طبس در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. وی دورة ابتدایی و راهنمایی تحصیلی را با معدل بیست گذراند او از باهوش ترین و با استعدادترین شاگردان دوره ی درسی خویش بود و سپس وارد دبیرستان شد ورودش به دورة متوسطه همزمان با شروع جنگ تحمیلی بود.

ابوالقاسم در زمین لرزه ویرانگر شهریور ۱۳۵۷ طبس پایش به شدت مجروح شد و مادرش را نیز از دست داد.

ابوالقاسم با چند دوست دبیرستانی اش پس از گذراندن دورة آموزش نظامی راهی جبهه های نبرد شد و در تیپ ۱۸ جواد الائمه (ع) به عنوان مسؤول توپ ۱۳۰ میلیمتری مشغول خدمت گردید وی چند بار به جبهه عزیمت نمود و در عملیات های مختلف شرکت داشت . مدت ها در جبهه های مختلف علیه دشمن دلیرانه جنگید و بی آنکه هراس به دل راه دهد، سد مقاومی در برابر صدامیان کافر بود.

سرانجام ابوالقاسم روز ۱۳۶۲/۸/۲۸ درمنطقه پنجوین ودر عملیات والفجر چهار با اصابت ترکش خمپاره به ملکوت اعلا سفر نمود و با شکوفه ی هزاران زخم پیکر پاک و مطهرش در روز ۱۳۶۲/۹/۷ درشهر طبس با شکوه فراوان تشییع و در روستای دشتغران به خاک سپرده شد.

‹ روانش شاد و یادش گرامی باد ›