از نوشته شهید «حسن کندری»

به سوی تو ای زیبای مهربان حرکت می کنیم
    با درود به رهبر کبیر انقلاب نایب الامام خمینی، سلام به روح پاک شهیدان که با قطرات خون خود برای پابرجا ماندن اسلام از جان خود گذشته اند و به لقاءالله پیوستند. بار خدایا اگر ارزش آن را داریم که با این قطره خون ناچیز و جان ناقابل در راه تو فدا شویم، خدایا خون و جان مرا در راه گسترش اسلام از حقیر بپذیر و اگر جان ما آن ارزش را دارد که برای اسلام فدا شود و اسلام پیش برود صدها بار به ما جان بده تا مبارزه کنیم و شهید شویم. 
    بار خدایا توئی که یاور و یار ضعیفان هستی، خدایا تویی که این راه را بر ما نشان دادی، خدایا به یاری تو نیاز داریم تا بتوانیم اسلام را پا بر جا نگهداریم. 
    ما به امید تو قدم برداشته ایم و راه تو را در پیش می گیریم و به سوی تو ای زیباترین و ای مهربانترین حرکت می کنیم تویی که هدایتمان کردی. 
    توفیق جهاد را در راه خودت عنایت کرده و انشاء الله توفیق شهادت را نصیبم می کنی. 
    مرکز فرهنگی شهید «شفیع زاده»


همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، 28 خرداد ماه، پیکرهای مطهر 51 شهید دفاع مقدس تشییع و خاکسپاری می شوند. به گزارش مهر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اعلام کرد که دوشنبه 28 خرداد ماه امسال، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکرهای طیبه 51 شهید گمنام دفاع مقدس در 12 نقطه از میهن اسلامی تشییع و به خاک سپرده می شوند.

    از این شهدا، 7 شهید دارای هویت و سایر آنها گمنام هستند، شهیدان داود رضا زاده، حسن کندری، علی هوشیار، حبیب پاشایی، سعید صادق پور از تبریز، محمد رضا ذوالفقاری از تویسرکان و جعفر بصیری از دزفول توسط کارشناسان معراج الشهدای مرکز شناسایی شده اندکه بزودی به شهرهای خود منتقل می گردند.
    این گزارش می افزاید: قرار است شهیدان گمنام نیز در شهرهای تبریز، سنقر کلیایی، ارسنجان، فارس، آرادان، گرمسار، سرپیشه، سه قلعه، آریان شهر و دانشگاه آزاد بیرجند در استان خراسان جنوبی و همچنین مناطق تهرانسر و ولنجک تهران تشییع و خاکسپاری شوند.بنابراین گزارش، مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا، از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 28 خرداد ماه در ولنجک از مقابل درب اصلی دانشگاه شهید بهشتی به سوی خیابان البرز و در تهرانسر نیز از مقابل مسجد جامع تهرانسر به سوی پارک گلریز انجام خواهد شد.

روزنامه رسالت، شماره 6170 به تاریخ 23/3/86، صفحه 2 (سیاسی)