سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام خوش آمدید
شهید علی اصغر علیزاده کمند   رئیس ستاد گروه توپخانه 60 رسالت

  رئیس ستاد گروه توپخانه 60 رسالت

پاسدارشهید، علی اصغر علیزاده کمند،رئیس ستاد گروه توپخانه 60 رسالت

علی اصغر علیزاده کمند
حسین
1338-تبریز
پاسدار-متاهل
معاون ستاد
گروه توپخانه 60 رسالت
1366/11/19-مریوان
مزار:تبریز













 


وصیت نامه شهید علی اصغر علیزاده کمند


بسم الله الرحمن الرحیم

« ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص »

بعد از شهادت به وحدانیت الله، به فرستاده ی او حضرت محمد (ص) و شهادت به ولایت دوازده امام، می خواهم چند کلامی با دوستان و برادران دینی خود درد دل کنم:

 ای برادران عزیز، بدانید که زندگی از نظر اسلام همیشه مبارزه و جهاد در راه اسلام است. انسانیت وقتی کامل می شود که انسان با هوا و هوس خود و با حیله های درونی، بیرونی و باطنی مبارزه کند، تا بلکه در راه هدفش که خدا باشد، شهید شود. برادران، از مرگ هیچ هراسی نداشته باشید؛ چرا که در راه خدا کشته شدن نه تنها عین زندگی است، بلکه زندگی جاوید است. پس به هوش باشید! هزاران هزار شهید در راه اسلام داده ایم، اگر مبارزه نکنیم، خون آنان به گردن ماست و در آخرت مورد مواخذه قرار می گیریم. در برابر خون آن ها مسؤولیم. ما نباید از مرگ در راه خدا بترسیم، چون جزو ایدولوژی ماست. حسین(ع) فرمود: « لا اری الموت الا السعاده» ما باید به فریاد امام حسین « هل من ناصر ینصرنی» جواب بدهیم و آن قدر مبارزه کنیم که فتنه و فساد برچیده شود و عدل و انسانیت همه جا را بگیرد و همه به دین اسلام ایمان بیاورند. امید است که تک تک برادران، خود را در مقابل خدا مسؤول دانسته و با جان و مال خویش، انقلاب اسلامی و امام امت را یاری کنند.

من به یاری خدا این ماموریت جنگی را از صمیم قلب پذیرفتم، اگر سعادت نصیبم شد و به درجه ی رفیع شهادت نایل گشتم، وصیت می کنم مرا در وادی رحمت در کنار شهیدان اسلام به خاک بسپارید. توصیه ام به مادر عزیزم که سال ها رنجم را تحمل کرده است و پدر گرامیم که عمری برایم زحمت کشیده و خواهران و برادرانم که تحمل دوری شان سخت است، این است که شکیبایی خود را حفظ کنند و با صبرشان تیری به پیکر دشمنان اسلام بزنند.

درودبرامام امت خمینی بت شکن، نابود باد دشمنان اسلام.  والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرداران آتش

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."





طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات