سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام خوش آمدید
شهید احمدی-یدالله

شهید یدالله احمدی

نام پدر: حسین

تاریخ تولد: 28-3-1342 شمسی

محل تولد: فارس - شیراز 

بسیجی-مجرد

فرمانده توپ

تاریخ شهادت : 21-11-1364 شمسی

محل شهادت : اروندرود -والفجر۸

 گلزار شهدا:دارالرحمه 

 قطعه:6 ردیف:3 شماره مزار:10 

فارس - شیراز



وصیت‌نامه 
 یدالله احمدى
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله(ع) و على الارواح التى حلت بفدائک. علیک منى سلام الله أبدا ما بقیت و بقى الیل و النهار اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منى لزیارتکم.
با درود و سلام به پیشگاه ولى عصر ارواحنا لمقدمه الفداء و با درود به تمامى شهیدان عرصه نبرد حق علیه باطل از هابیل تا کربلاى حسین و از کربلاى حسین تا کربلاهاى ایران و با درود به تمامى خانواده‌هاى محترم شهداء مجروحین، معلولین و  مفقودین که با صبر کوه‌مانندشان پشت استکبار جهانى را به خاک آوردند و در صفحات تاریخ این جمله را رقم زدند که باطل هیچگاه برقرار نخواهد ماند.

پدر و مادر گرامى سلام خود را به شما مى‌رسانم. صحت شما را از خداوند مسئلت دارم و امیدوارم که همیشه مورد تأیید حق‌تعالى باشید. ولى یک نکته را به شما بگویم و آن اینکه در این زمان به امام خمینى حبل خدا چنگ زنید و از شما میخواهم که در سوگ من به عزا ننشینید بلکه برایم شادى کنید به مانند مجلس دامادیم و اگرچه در دوران زندگیم به شما زیاد ظلم کردم و حق شما را ادا ننمودم ولى مادرجان و پدرجان مرا عفو کنید چون من قدرنشناس بودم. مادر هیچگاه برایم گریه نکن چون در این مدت عمرم هیچگاه تحمل گریه‌ات را نداشته‌ام و حال نیز چنین است. پدرجان از تو مى‌خواهم که در فقدان من خانواده را دلدارى دهید. چون فکر مى‌کنم که مرا بدست آورده باشید و از دست نداده‌اید.
خواهران گرامیم شمارا به تقوى و عفاف که همیشه داشتید وصیت مى‌کنم و امیدوارم که حرف این حقیر را بپذیرید.

برادران بزرگوارم هیچگاه نگذارید که صورت زیباییهاى این دنیا شما را بفریبد. خمینى را تنها نگذارید.

از پدر بزرگوارم چند چیز درخواست میکنم که اگر موفق شدید و توانستید براى من انجام دهید. اول مقدارى نماز قضا داشتم که متأسفانه نتوانستم بخوانم اگر برایتان زحمتى نبود فکر نمى‌کنم که بیشتر از یک سال باشد برایم این درخواست را انجام دهید. و مقدارى روزه قضا نیز که بیشتر از یک ماه نمى‌باشد داشتم که عمرم کفاف نداد که قضا کنم اگر توانستید برایم بدهید ادا کنند تا شاید روحم کمتر در عذاب باشد. ضنا مقدار 2000 تومان هم مى‌دانم که خمس بدهکار بوده‌ام که امیدوارم آنرا هم از حسابى که داشتم بتوانید بپردازید.

براى همه شما عاقبت بخیرى را خواستارم چون دعایى بالاتر از این نمى‌یابم. باز هم شما را به صبر سفارش مى‌کنم و همینطور تمامى خویشان را سلام برسانید.

حسین‌آقا، آقاى موسوى، حسن‌آقا همه را با خانواده‌شان از طرف من سلام برسانید.
والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

15/10/64

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرداران آتش

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."







طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات