سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام خوش آمدید
شهید بختیاری سررود-احد
شهید احد بختیاری سررود
نام پدر: یوسف
تاریخ تولد: 7-12-1344 شمسی
محل تولد: آذربایجان غربی - ارومیه 
پاسدار -متاهل
مسئول مالی
تاریخ شهادت : 30-2-1369 شمسی
محل شهادت : سردشت 
کمین ضد انقلاب
گلزارشهدا:باغ‌رضوان 
آذربایجان غربی - ارومیه

شهید احد بختیاری در سال 1344 در شهر ارومیه در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. تا کلاس دوم راهنمایی در همان شهر به تحصیل ادامه داد. با شروع جنگ تحمیلی با اینکه 16 سال بیشتر نداشت و به جبهه رفت. در جبهه حضوری فعال داشت.

در عملیاتهای مختلف مانند پاکسازی کردستان- مسلم بن عقیل رمضان والفجر مقدماتی والفجر 8 شرکت کرد. شهید درس سال 67 در بلندیهای دوپازا در مقابل تانک بعثیون مقاومت می کند و از ناحیه گردن و صورت بشدت مجروح می شود و سرانجام در سال 69 به شهادت می رسد.

کلام شهید:

آنقدر به جبهه میروم تا آخر شهید شوم. خدایا وقتی به خاکم می شپارند به یادم باش چرا که در زنده بودنم همیشه به یاد تو بودم.ای جوانان مبادا در رختخواب ذلن بمیرید که حسین در میدان جنگ و نبرد شهید شد.ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین با هدف شهید شد.

ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانید جواب زینب را بدهید که او تحمل 72 شهید را نموده.

همه مثل خاندان وهب جوانان خود را به جبهه های نبرد بفرستید و حتی جسدشان را تحویل نگیرید. زیرا مادر وهب فرمود سری را که در راه خدا داده ایم پس نمیگیریم.



پاسدارشهید، احد بختیاری،توپخانه لشگر 3 حمزه











نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرداران آتش

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."







طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات