سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام خوش آمدید
شهید بام نشین-علی
شهید علی بام نشین
نام پدر: صیدال
تاریخ تولد: 1342/02/02 شمسی
محل تولد:کهگیلویه و بویراحمد-دنا-لما
پاسدار وظیفه
متاهل
فرمانده توپ
تاریخ شهادت :1365/10/23 شمسی
محل شهادت : شلمچه 
گلزار شهدا:لماء علیا
کهگیلویه و بویراحمد

وصیتنامه شهید علی بام نشین

بسم الله الرحمن الرحیم ولاتحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون مپندارید کسانى که در راه خدا کشته مى شوند مرده اند بلکه آنان زنده اند و در نزد خدا روزى مى خورند ‎.

سلام و درود بر امام امت زمان مهدى موعود حجت ابن الحسن (عج) و با درود بر بزرگ رهبر انقلاب اسلامى ایران امام امت خمینى کبیر و با سلام به همه شهیدان راه حق از زمان آدم تا رسول الله و از رسول الله تا کربلاى حسینى و از کربلاى حسین تا کربلاى خمینى .

سلام بر شهیدانى که با نثار خون خویش درس زندگى با عزت و ایمان با ولایت را به ما آموختند سلام به همه شهیدانى که این زمان نداى هل من ناصر ینصرنى امام حسین را لبیک گفتند و به یارى فرزند حسین زمان شتافتند

برادران من در طول عمرم گاهى فکر مى کردم آنهائى که به یارى پیغمبر شتافتند چه کسانى بودند و چه ایمانى داشتند و آنهائى که به یارى امام اول على(ع) و امام حسین (ع) شتافتند چه گروه انسانهائى بودند آیا اگر ما در آن زمان بودیم به یارى امامان و فرزندان آنها مى رفتیم گاهى فکر مى کردم که آیا امامان ظهور خواهند نمود تا بیارى او بشتابیم .

تا اینکه نایب برحق او پرچم انقلاب کربلاى ایران را بدست گرفت در تظاهرات و راهپیمایى ها و نماز جمعه ها به این فکر افتادم که کار و شغل زندگى و زن و فرزند خود را رها کنم و در این میان کمر همت بربسته ام براى فتح کربلا و یارى او بسوى جبهه شتافتم و خدا را شکر مى کنم که به این آرزو رسیدم .

اگر چه عده اى مرا از رفتن در این راه نهى مى کردند و مى گفتند جواب پدر و مادر و بچه یتیم را چه مى دهى و من مى گفتم آن جواب را خواهم داد که امام حسین (ع) در روز عاشورا به شیعیان خود داد و نداى رسول الله و فرزندانش را لبیک گفتم
لبیک یا حسین بن على - لبیک یا على ابن حسین  - لبیک یا محمدبن على - لبیک یا جعفر بن محمد - لبیک یا موسى بن جعفر - لبیک یا على بن موسى - لبیک یا محمدبن على - لبیک یا على بن محمد - لبیک یا حسن بن على - لبیک یا حجت بن الحسن (عج) - لبیک یا خمینى

این است وصیت من به پدر و مادرم و فرزند و همسرم و برادران و خواهرانم - اى پدر و مادر و فرزند و همسرم و خانواده عزیزم و اى خواهرانم و برادرانم از شما مى خواهم که از دین اسلام و خط ولایت فقیه که همان خط قرآن است پیروى کنید و از امام امت که نایب بر حق امام زمان است اطاعت کنید و دل به دنیا و زرق و برق مال همان مالى که خداوند مى فرماید فتنه آخرت است دل نبندید (الدنیا مزرعه الاخره) در این دنیا بکارید که محصول آن را در آخرت داشته باشید -

اکنون براى چندمین بار بسوى جبهه مى روم اگر در این سفر به فیض شهادت رسیدم جمعه اول را در سر قبرم دعاى کمیل برقرار کنید پدر و مادر و همسر و فرزند حقیرم و برادران و خواهران ما را حلال کنید و از همه شماها مى خواهم که در مصیبت من بى نهایت صبور باشید و در مقابل دشمنان اسلام و اجانب گریه و زارى نکنید

اما وصیت من به خواهرانم این است که حجاب خود را رعایت کنید چرا که حجاب شما کوبنده تر است از قطره خون من که در صحراى گرم خوزستان ریخته مى شود

و تنها آرزوى من این بود که مى خواستم اسلام پیروز شود و مرقد شش گوشه سالار شهیدان امام حسین (ع) را زیارت کنم ولى از اینکه خداوند این فرج بزرگ را نصیب ما کرد بى نهایت به درگاه خداوند شکرگزارم و از تمامى عمویان و خالویان و تمامى خویشاوندان و دوستان خداحافظى مى کنم و همه شماها را به خداى بزرگ مى سپارم و هر بدى یا خوبى که از دست این حقیر دیده اید مى بخشید و ما را حلال کنید
پاسدار وظیفه شهید ،علی بام نشین،خدمه توپ گروه توپخانه 15 خرداد





نظرات (۲)

حامد:

سلام و درود خداوند بر شما شهید بزرگوار...

از شما دعای شفاعت برای اهالی روستای لما رو دارم...ان شاالله روحتان قرین روح شهدای کربلا باشه...یا مهدی(عج)...صلوات

  • روح اله رشیدی
  • علی اقا . یادت بخیر با هم به منطقه اعزام شدیم  از شهرمان   . کاش ما هم راهمان با هم یکی مانده بود و حسرت ان روزها را نمیگرفتم و غم امروز را .

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    سرداران آتش

    "گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."







    طبقه بندی موضوعی
    آخرین مطالب
    آخرین نظرات