سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام خوش آمدید
شهید بادپا-عباس

شهید عباس بادپا

  نام پدر : رحیم 

     تاریخ تولد: 4-11-1344 شمسی

محل تولد: قم 
پاسدار وظیفه

 محل خدمت : بهداری

 تاریخ شهادت : 30-11-1364شمسی

   محل شهادت : آبادان   

عملیات: والفجر8

گلزار شهدا: علی ابن جعفر 
بلوک:3 ردیف:11 شماره مزار:269
قم 

*********************************************
متن پیاده شده زیر از تصویر گزارش و فرم دیدار از خانواده معظم شهید بادپا در تاریخ 1381/08/29 توسط مرحوم جناب سرگرد محمد ناصر وفائی و جناب سرگرد علی فضلی :
شرح دیدار : شهید بزرگوار عباس بادپا در عملیات والفجر هشت در تاریخ 1364/11/29  به درجه رفیع شهادت نائل گردید. برادر این شهید بزرگوار در آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) مشغول به خدمت هستند ایشان فردی با اخلاص می باشد.

خاطراتی از شهید بزرگوار به نقل از برادرش : عباس فرزند پنجم خانواده می باشد پدر و مادرم به ایشان خیلی علاقه مند بودند . درکودکی عباس دچار کاهش شنوائی شده بود که درست نمی توانست صحبت کند پدرم که کارگر راه آهن بود و هر ساله بلیط رایگان راه آهن در اختیار آنها میگذاشت، عباس را به مشهد مقدس جهت متوسل شدن به حضرت امام رضا علیه السلام می بردند ، موقعی که از مشهد برگشتند او شفا گرفت،  شهید بزرگوار خیلی صبور و مهربان بودند و جای پدر و مادرم  واقعا خالی است  تا آنها از خاطرات شیرین عباس برایتان بگویند. من به عباس خیلی علاقه مند بودم در حدی که همه فکر می کردند که عباس فرزند من است شهید بزرگوار علاقه زیادی به تحصیل داشت ولی در آن زمان دانشگاهها بسته بود و ایشان نمی توانست به تحصیل خود ادامه دهد لذا به خدمت مقدس سربازی اعزام گردید با وجودی که من با تمام رده های بالای سپاه آشنا بودم می خواستم او را در قم نگه دارم ولی عباس ناراحت شد از این موضوع و گفت من باید طبق ضوابط همان جایی بروم که که معلوم شده.

شهید بزرگوار در قسمت ش.م.ر  مشغول به خدمت شد. در عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پدر و مادر شهید به رحمت ایزدی پیوسته  اند برادرش مایل است که خصوصیات عباس را برایمان ارسال کند . دو نفر از همسنگران عباس که شمالی می باشند هر ساله به دیدن پدر و مادر من می آمدند و مادرم آنها را خیلی تحویل می گرفت از زمان شهادت عباس شما اولین نفری هستید که جهت سرکشی به دیدن ما آمده اند و واقعا خوشحال شدم که به فکر شهدا هستید.

http://shohadayebehdari.blogfa.com


نظرات (۱)

این شهید عزیز از شهدای بهداری بوده و افتخار دارم که صفحه اختصاصی ایشان را ایجاد کردم ممنون از شما هستم که عکس هایی از ایشان بارگذاری کردید و یاد ایشان زنده ماند و شرمنده از شهدا که این همه به نام آنها نان خوردند ولی قدم موثری برای حفظ نام و یاد و خاطرات آنها برنداشتند هر چه در اینترنت گشتم جز شما و عزیز دیگر چیزی از شهید نیافتم نه وصیت نامه نه خاطره نه زندگی نامه و ... پدر و مادر شهید هم به رحمت خدا رفته اند ...

باز هم از شما ممنونم واجرتون با اباعبدالله ع 

آدرس صفحه ما برای این شهید

http://shohadayebehdari.blogfa.com/page/102

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرداران آتش

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."







طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات