سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام خوش آمدید
شهید روستایی-یوسف
شهید یوسف روستایی
نام پدر: محمداسماعیل
تاریخ تولد: 20-9-1343 شمسی
محل تولد: فسا
بسیجی-مجرد
دیدبان
تاریخ شهادت : 28-1-1367 شمسی
محل شهادت : فاو 
گلزارشهدا:جلیان  شماره مزار:9
فارس - فسا
گروه توپخانه 56یونس
 به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و یارو یارى دهنده مظلومان .
 هر گل که بیشتر به چمن دهد صفا --گلچین روزگار امانش نمى دهد.
 ماباید خدا را شکرکنیم که توانستیم به رهبرى حضرت امام خمینى حکومت شاهنشاهى را نابود کنیم و این انقلاب را به پیروزى برسانیم . من از تمام جوانان سلحشور و دلیر ایران مى خواهم که با عظمى راسخ و عقیده اى محکم در جبهه هاى جنگ شرکت کنند و با حضور خود به رهبرى امام خمینى استکبار جهانى و دشمن را به خاک ذلت بنشانند . من از برادران دلیر ایرانى انتظار دارم که حتى یک لحظه انتظار دارم که حتى یک لحظه هم پشت برادران دیگر رزمنده را خالى نکنند و با شهادت خود به شهیدان در راه خدا مرده نگویید چرا که آنها زنده اند و نزد پروردگارشان روزى مى گیرندو درخت اسلام و قرآن را آبیارى کنند اینجانب یوسف روستایى هم چون به امام و اسلام علاقه من‌د هستم و چون امام فرموده است اى کاش من یک بسیجى بودم مى خواهم در جمع برادران بسیجى در جبهه جنگ علیه باطل شرکت کنم و از تمام برادران و خواهران ایران مى خواهم رزمندگان را دعا کنید تاایران از جنگ پیروز و سربلند باشد اگر هم کسى نمى تواند به جبهه بیاید رزمندگان را دعا کنید . به تمام بازماندگان از جمله پدر و مادر و برادر و خواهر خودم مى گویم که بعد از من و بعد از اینکه اگر من شهید شدم مى گویم که براى من سیاه نپوشید چرا که شهدا هرگز از بین نمى روند و باد و خاطره آنها همیشه زنده است و شهیدان همیشه زنده هستند چرا که شهید قلب تاریخ در آخر از برادران خود انتظار دارم که بعد از من هیچ موقع جبهه را ترک نکنند و با حضور خود یاد شهدا ء را زنده کنند چون شهدا شمع محفل بشرند. خداوندا من بنده حقیر تو هستم خداوندا به من کمک کن تا من هم بتوانم به جمع شهداى اسلام در روز قیامت با یاران امام حسین محشور بفرما. خداوندا ما را یارى فرما که با رهبرى امام خمینى و وحدت کلمه این انقلاب را به پیروزى برسانیم . خداو ندا من در جمع شهداى اسلام قرار بده. آمین یا رب العالمین .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرداران آتش

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."







طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات