سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرداران آتش

یادواره شهدای توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام خوش آمدید
شهید فاطمی-سید مجتبی
شهید سید مجتبی فاطمی
نام پدر: سیدحسین
تاریخ تولد: 5-7-1347 شمسی
محل تولد: شهرضا
بسیجی
مجرد
خدمه توپ
تاریخ شهادت : 10-11-1365 شمسی
محل شهادت : شلمچه
گلزار شهدا: شهرضا 
اصفهان
شهید فاطمی-سید مجتبی
بسیجی شهید سید مجتبی فاطمی فرزند سید حسین در  سال هزاروسیصدو چهل و هفت در شهرضا در خانواده ای از ذریه زهرای اطهر و سادات جلیل به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا پایان دوره ی راهنمایی ادامه  و  در کنکور دانشسرای مقدماتی شرکت تا برای تربیت شاگردان متدین و انقلابی خود را آماده کند در این مسابقه قبول و در سال اول در دانشسرا کبوتر آباد مشغول به تحصیل شد. شهید چون در خانواده متدین و با تقوا تربیت شده بود از لحاظ انجام امور دینی مشکلی نداشت و آنها را باعلاقه بسیار انجام می داد. در پیروی از امام و خط ولایت مقید بود و قبل ازرسیدن به تکلیف، عبادات خود را به خوبی انجام می داد .
از طرف دانش سرای کبوتر آباد به جبهه های جنگ تحمیلی اعزام شد. در تاریخ دهم بهمن ماه هزاروسیصدوشصت و پنج در عملیات کربلای پنج شرکت و به درجه والای شهادت نائل آمد. جنازه این شهید والا مقام را به شهرضا حمل و پس از تشییع در گلستان شهدای شهرضا به خاک سپردند. روانش شاد و راهش  پر رهرو باد.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرداران آتش

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."







طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات